V tejto časti nájdete odpovede na najčastejšie otázky v súvislosti s naším systémom. Je veľmi pravdepodobné, že odpoveď na váš problém nájdete najjednoduchšie a najrýchlejšie práve na tomto mieste.
V prípade, že prostredníctvom nich nebudete vedieť vyriešiť váš problém alebo budete potrebovať podrobnejšie informácie,
neváhajte nás kontaktovať. Budeme sa snažiť odpovedať vám čo najskôr.
Používame Zabezpečené prihlásenie.
Vaša komunikácia so systémom je chránená v „zabezpečenom“ prostredí vďaka šifrovaniu Secured Socket Layer (SSL). Technológia SSL sa pri Vašej práci v rámci služby používa k zašifrovaniu osobných informácií, predtým ako opustia Váš počítač. Zaistí, aby Vaše informácie nečítal nikto iný. V závislosti na nastavenie Vášho prehliadača sa objaví lokálne okno s upozornením, že vstupujete na zabezpečenú stránku.
Systém je zabezpečený proti strate údajov pomocou záloh, ktoré riešime automatickými kópiami ukladaných dát na ďalší server.
V rozšírených nastaveniach je možnosť aktivácie doplnku "Rozšírené informácie o reklamácii".
Po aktivácii doplnku bude pridaná v detaile reklamácie tabuľka Fotodokumentácia,poznámka.
Po prihlásení do aplikácie v Nastaveniach je sekcia Licencia a SMS kredity. Vyberte si možnosť predplatného, alebo dobitia sms kreditov a o zvyšok sa už postaráme my.
Systém vás včas na tieto termíny upozorní notifikačným emailom a taktiež po prihlásení do systému. V detaile príslušnej reklamácie je odpočítavanie 30 dňovej doby na vybavenie reklamácie.
Systém generuje všetky potrebné dokumenty automaticky (potvrdenie o prijatí, potvrdenie o vybavení, sprievodný list, výzvu na vyzdvihnutie, servisný list) a máte ich k dispozicií kedykoľvek na stiahnutie a tlač.
Ak vykonávate pozáručný servis, alebo chcete evidovať cenu opravy v rámci jednotlivých reklamácií, povoľte si doplnok "Účtovanie opravy". Po aktivácii Vám pribudne v detaile reklamácie Servisný list, ktorý služi na zadávanie položiek opravy a následnú tlač do dokumentu.
Reklamácie nie je možne zmazať. Musia byť archivované pre možnosť nahliadnutia Slovenskej obchodnej inšpekcie. Vždy sú dostupné v Evidencii reklamácií pod názvom Archív uzavretých reklamacií.
Povoľte si doplnok "Účty technikov" v rozšíreniach systému. Jedna licencia obsahuje hlavné konto, ktoré slúži na kontrolu, prípadne aj vybavovanie reklamácií a nastavenia služby. Môžete si navoliť až 10 kont technikov, ktoré si jednoducho navolíte v menu "Správa technikov".
Pre tento účel odporúčame povolenie doplnku "Kategórie reklamácií" kde si zvolíte kategóriu, ktorú potrebujete.
Po aktivácii doplnku "Prevádzky" môžete pridať až 5 prevádzok k jednému účtu.
Akékoľvek nápady na zlepšenie, pripomienky alebo sťažnosti nám môžete poslať na email info@reklamacie.sk alebo cez formulár v časti Kontakt.