Všeobecné obchodné podmienky
I. Základné pojmy
1.1 Služba
Komplexná evidencia reklamácií
1.2 Účet
Účet na stránke www.reklamacie.sk, identifikovaný prihlasovacím menom (e-mailom) užívateľa a heslom
1.3 Prevádzkovateľ:
MAURIT s.r.o, Tajovského 225/8, 018 41 Dubnica nad Váhom,
IČO: 36739022
DIČ: 2022329771
IČ DPH: SK2022329771
1.4 Užívateľ
Fyzická alebo právnická osoba, ktorá sa zaregistrovala na stránke www.reklamacie.sk
II. Ochrana osobných údajov
2.1
Prevádzkovateľ týmto prehlasuje, že všetky osobné údaje, ktoré prevádzkovateľ vyžaduje v rámci registrácie
na stránke www.reklamacie.sk, budú spracované a použité len na plnenie účelu zmluvného vzťahu medzi
prevádzkovateľom a užívateľom a to v súlade so zákonom č.428/2002 Z.z. o ochrane osobných údajov
v znení neskorších právnych predpisov. Pri registrácií sa vyžadujú od užívateľa osobné údaje v rozsahu
a obsahu uvedenom v registračnom formulári. Užívateľ registráciou súhlasí s uložením svojich osobných údajov
pre uvedený účel a je oprávnený kedykoľvek do nich nazrieť. Prevádzkovateľ dodržuje pravidlá o ochrane údajov
týkajúce sa osobných údajov užívateľa a disponuje s nimi dôverne.
2.2
Užívateľ súhlasí so spracovaním osobných údajov a ich uložením do internej databázy prevádzkovateľa.
III. Užívateľská zmluva
3.1 Zmluvné strany
Zmluvnými stranami užívateľskej zmluvy sú prevádzkovateľ a užívateľ
IV. Predmet zmluvy
4.1
Predmetom užívateľskej zmluvy je poskytnutie služby, ktorá umožňuje, jednoducho a rýchlo, viesť kompletnú
evidenciu a správu reklamácií, informovať spotrebiteľa pomocou sms a e-mail notifikácií a generovať príslušné
dokumenty.
4.2
Detailné informácie o službe nájdete na www.reklamacie.sk/sk/osysteme
V. Práva a povinnosti užívateľa
5.1
Užívateľ je povinný pri registrácii služby správne vyplniť svoje firemné údaje pre účely fakturácie služieb
a komunikáciu s prevádzkovateľom.
VI. Práva a povinnosti prevádzkovateľa
6.1
Prevádzkovateľ je povinný zaistiť dostupnosť služby nepretržite.
6.2
Za porušenie povinnosti poskytovateľa sa nepovažuje prerušenie dostupnosti služby z neodvrátiteľných a objektívnych dôvodov
(napr. prerušenie dodávky el. energie, výpadok internetového pripojenia serverov, od ktorých je služba závislá
a pod.) alebo prerušenie z dôvodu systémových zásahov zo strany prevádzkovateľa
(napr. upgrade služby na novú verziu).
6.3
Prevádzkovateľ má právo zrušiť službu užívateľovi, ktorý vedome
poškodzuje službu alebo sa snaží získať prístup k informáciám iných užívateľov.
6.4
Prevádzkovateľ má právo na zmenu týchto obchodných podmienok a je povinný o tom vopred informovať užívateľa.
VII. Cena predmetu zmluvy a platobné podmienky
7.1
Ceny za poskytovanie služby sú zobrazené v cenníku na stránke www.reklamacie.sk.
7.2
Prevádzkovateľ si vyhradzuje právo kedykoľvek zmeniť cenu za poskytovanú službu.
O tejto zmene bude minimálne 30 dní vopred informovať všetkých užívateľov služby.
7.3
Platba je vždy uhrádzaná vopred vo forme predplatného a je nevratná.
7.4
Prevádzkovateľ má právo odoprieť využívanie služby užívateľovi, ktorý nemá riadne uhradený poplatok
za službu podľa platného cenníka.
7.5
Prevádzkovateľ umožňuje využívať službu zdarma prvých 30 dní od registrácie za účelom vyskúšania služby. Vyskúšaním služby nevzniká užívateľovi žiaden záväzok
uhradiť poplatky, ak sa službu rozhodne nevyužívať po uplynutí lehoty 30 dní.
Akékoľvek otázky, návrhy či pripomienky k týmto podmienkam zasielajte prosím na adresu info@reklamacie.sk.