ZADARMO si vyskúšajte plne funkčnú verziu na prvý mesiac aj s SMS kreditom
Upozornění: Webová aplikace bude funkční pouze do 31. srpna 2025
Vážení zákazníci, dovolujeme si vás informovat, že provoz této webové aplikace bude ukončen k 31. 8. 2025. Prosíme vás, abyste si včas stáhli a zálohovali historii svých reklamací. Po tomto datu již nebude možné ke svým údajům ani záznamům o reklamacích přistupovat.
Ak spolupracujete s externými servismi, kam odosielate tovar na opravu, aktivujte si tento doplnok. Môžete si navoliť viacero servisov. Vždy budete mať prehľad o polohe reklamovaného produktu.
Pozrite si prehľadné štatistiky o aktuálnom stave a množstve reklamácií. K dispozícii máte prehľadné grafy rozdelené podľa jednotlivých vzťahov.
Reklamačné PDF dokumenty je možné upraviť, či rozšíriť o vaše interné údaje v rozsahu 800 znakov.
Pri širokej ponuke sortimentu si môžete prehľadne roztriediť reklamácie pomocou Kategórií reklamácií. Usporiadajte si ho prehľadne (napr. biela technika, výpočtová technika a záhradný nábytok).
Ak má vaša predajňa viac prevádzok, aktivujte si tento doplnok a budete mať prehľad o reklamáciách podľa konkrétnych prevádzok.
Vytvorte si online reklamačný formulár pre svojich zákazníkov. Po nastavení sekcie Reklamačné formuláre si môžete si vytvoriť reklamačný formulár podľa svojich preferencií.
Pridajte si poznámku, či fotodokumentáciu. Fotodokumentácia slúži na skenovanie potvrdení s podpisom zákazníka (bez papierovej evidencie). Systém Vás upozorní aj na fakt, že produkt už bol v minulosti reklamovaný.
Do evidencie údajov reklamácií môžete priebežne dopĺňať údaje. Vaša evidencia bude usporiadaná podľa vlastných požiadaviek. Po aktivácii pribudne v evidencii reklamácie položka Zobrazenie stĺpcov.
Ak vykonávate servis reklamácií, tento doplnok sa vám určite zíde. Zadajte potrebné údaje k reklamácii a systém vygenerujte Servisný list. Servisný list obsahuje kompletné informácie (náklady, materiál, doprava, cena).
Reklamácie môže vybavovať viacero zamestnancov. Správa prístupov umožní vytvoriť samostatné účty na prihlasovanie do aplikácie, ich prístupy môžete kontrolovať.
Dokumenty si môžete stiahnuť pre neskoršie použitie, napr. pri výpadku siete, či elektrickej energie.
Akékoľvek nápady na zlepšenie, pripomienky alebo sťažnosti nám môžete poslať na email info@reklamacie.sk alebo cez formulár v časti Kontakt